Ahad, 20 November 2011

It's Litter About ME ***


HEYY  WALKING-BLOGING
hello my love!!~
Duduk-nya saya disini untuk memberitahu-kan sedikit
tentang diri saya....!...
          (tolong beri perhatian) hikhikhik
first : seperti orang-2 lain jgak ,aku memang x suka orang jenis berlagak  , sombong , bajet ''n''  gedit ,x kire lelaki or perempuan sama saje....
bak kata pepatah *KOYA* (; harharhar :)....
kita sesama insan yang lemah xperlu nk berlagak , sombong , bajet gedit  sangat.  
semua manusai TUHAN bagi  kelebihan masing2 sama-rata ..! so no , no ,no  jangan nk tunjuk bajet hot kau dekat aku~ x bolehy bla lha wei!!
ITU.NASIHAT.AKU  !!!!
seccond : perangai aku jenis peramah  , pemalu , friendly .... so yang mne  belum kenal aku lagi tak payah segan-silu untuk tegur aku  apabila berjumpa aku atau ternampak aku dekat chatbox (FB) ~~...  aku juga boleh dibawa bergurau , tapie  tolong  lha jgan bergurau terlalu over ke-tahap yang bolehy menyakitkan hati aku ...sesungguh nya aku memang  ANTI  orang sedemikan~~
satu lagi   >  aku tak suke orang2 tanye pasal keluarga aku..sebab itu memang privecy      giler2...so xpayah nk tanyew sangat  pasal family2 nie semua.. x penting kotts~~ oke guys? yeahy love you!!!!!

thirth :  aku suke hidup aku sekarang , tpie aku masih ade kelemahan yang teramat lemah di-dalam hidup aku..insyaAllah aku akan baiki kelemahan itu.dan aku akan tenang!!!
biase lha setiap m'nusia mesti ade kelamahan masing2  begitu juga anda  kan , kan ..
___________________________________________________________________________________


:D itu shaja yang mampu aku story kan ttg diri aku...yang lain tue mungkin xpenting kot...........
lastly : I LOVE MY-SELF

BYE bye : look at you! grrr ;) peace yaww