Selasa, 22 November 2011

LOSER ? !





SENANG-NYE DALAM HATII :D

yeahh...meh nk crito ckid   / nk kutuk cikid !!grrr
pasar indoneSIAL kaloh dlam pertembungan lawan
MALAYSIA
tercinta! kelmarin 21/11/2011
.............................................
pesanan gumbire buad penyokong-2 indon-indon...
: laing kali you- and you jgey laff duk beragaf sangat or  yakin  sangat huk mung tuf  yang terhebat di antara yang terhebat di rantau  ASIA niehhh..kan dah malu beraaa....
oke : terus-tereY aku bukey-nyof minat sangat dengan bola-2 nieh..tpie kalu melibatkan  MALAYSIA  ,WUHHH.. memey semangat laff..tamboh-taMboh pulop VS dengey negara hup aku PALING BENCI DI DUNIO
> IndoneSIAL ...
wait : nampk- nyeer .. usaho mung dup bomo sini-sano-sini-sano x menjadi erk :x alo-alo kesian-nyoff ko puok-puok mung...Bunyi khabar FERAS > sapar jerik..iyokow??manja orang nyeer....tpi xpo lha key. next-time ado lagi!

* nie > kalu korang bace entry aku sebelum-nie ade tlis pasal indoneSIAL nieh bakar , pijak , conteng bendera kito.! ..sial kan..aku sero nieh lha balasey ko puok-puok mung hup permikiran cetek!!!!!!!!!!  ..
Hakikat-nya demer sudah kalah lha bro..sorry to say  .....
motif aku susah payoh tlis entry nie : aku nk tunjuk kepuasan hati aku ke-atas , ke-MENANG-an
MALAYSIA  semalam..
btw : TAHNIAH buad HARIMAU-MALAYA ...I LIKE U ..!

          ............kata-kata terakhir buad indon/bibik...................YOU ARE LOSER........

cheeessssssss : letih tangey dof naip niehh... bye walking blogging!!!!!!!!!!!
thanks:   <3